پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118643
اعزام بسيجيان فارساني به مناطق عملياتي شمال غرب کشور
تاریخ انتشار : 1393/06/02
نمایش : 1765
اولين کاروان بسيجيان شهرستان فارسان براي تجديد ميثاق با شهداي دفاع مقدس عازم مناطق عملياتي شمالغرب کشور شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سرهنگ پاسدار ايرج پسند، فرمانده سپاه ناحيه فارسان در آيين بدرقه کاروان راهيان نور اين شهرستان گفت: 50 نفر از بسيجيان و عوامل اجرايي کاروان به مدت سه شبانه روز از زيارتگاه هاي شهدا در منطقه عملياتي والفجر 10، والفجر 4 و باشگاه افسران سنندج، زيارتگاه شهداي سيران بند و بوالحسن بانه بازديد مي کنند.

وي، برقراري انس معنوي با شهدا و آشنايي با فرهنگ ايثار و شهادت را از اهداف برگزاري اردوهاي راهيان نور برشمرد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه فارسان نيز که از بدرقه کنندگان اين کاروان بود با اشاره به گوشه اي از رشادت هاي شهدا و جانبازان گفت: براي انسان چيزي با ارزش تر و بالا تر از جان خودش نيست که جوانان آن زمان با در دست گرفتن اين سرمايه براي اسلام و مقابله با تجاوز و استکبار به مناطق جنگي اعزام شدند و امروز اين آرامش و آسايشي که بر نظام اسلامي حکمفرماست را مديون آنها هستيم.

حجت الاسلام سيد محمدرضا علوي،  راه قدر داني از شهدا را ادامه دادن راه آنها دانست و گفت: براي اينکه بتوان راه شهدا و جانبازان را به شکل صحيح و کامل ادامه داد اين است که از خودشان و هدفشان شناخت کافي داشته باشيم و اين شاخت را مي توان در بازديد از اين مناطق به دست آورد.

گفتني است: کاروان زايران مناطق عملياتي شمالغرب از ناحيه مقاومت فارسان با بدرقه مسئولين و تحويل بسته هاي فرهنگي، عازم سرزمين نور شدند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html